موسسه حقوقی پارسه 9099072066

مشاوره حقوقی تلفن، خودتان وکیل خود باشید

موسسه حقوقی پارسه 9099072066

مشاوره حقوقی تلفن، خودتان وکیل خود باشید

با مشاوره حقوقی پارسه وکیل خود در پرونده هایتان باشید. کافیست با تلفن ثابت بدون زدن کد از سراسر کشور با تلفن 9099072066 با مشاوران ما در ارتباط باشید. این اطمینان را به شما میدهیم که وکلای موسسه حقوقی پارسه تمام تلاش خود را جهت راهنمایی و هدایت شما بکار خواهند برد. منتظر تماس شما هستیم.

مشاوره حقوقی مهریه

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مهریه به معنای لغوی ، مهر مالی است که مرد در هنگام نکاح یا عقد به زن می پردازد و البته ملزم به پرداخت آن هست. این موضوع به معنای پرداخت مال در ازای همسر نیست، بلکه مهریه هدیه دادن از سر مهر و محبت به محبوب است و نشان عزت یک زن ، همچنین مهمترینش یک پشتوانه برای زن محسوب می شود زیرا در صورت جدایی مرد و زن ، به زن خسارات بیشتری وارد می شود تا مرد. در صورت طلاق و جدایی احتمال بدون پشتوانه ماندن زن زیاد است. پس نه تنها جنبه مادی ندارد بلکه حکمت های دیگر در تعیین مهریه نهفته است. مطالبه مهریه برای زن نوعی امنیت و آرامش خاطر نیز به وجود میارد، و پس از عقد مرد ملزم به پرداخت آن است زیرا که مهریه عندالمطالبه است، یعنی هر لحظه که زن آن را طلب کند، میتواند از همسرش بگیرد که هرچند در این باره قوانینی هم در رابطه با مرد هست از جمله مقدار مهریه بالا که شخص اگر در توانش نباشد پرداخت کند ، چاره ای جز اعسار نیست. البته اکثرا بعد به مشکل خوردن زوج و زوجه با این موضوع روبه رو می شویم که زن به دنبال مهریه اش هست و مرد دنبال پرداخت نکردن یا اقساطی کردن آن هست.

 برای مشاوره حقوقی تلفنی میتوانید بدون زدن کد فقط از تلفن ثابت  با شماره 9099072066 تماس حاصل نمایید. تماس هر دقیقه 20 هزار ریال میباشد.


مشاوره حقوقی پارسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی