موسسه حقوقی پارسه 9099072066

مشاوره حقوقی تلفن، خودتان وکیل خود باشید

موسسه حقوقی پارسه 9099072066

مشاوره حقوقی تلفن، خودتان وکیل خود باشید

با مشاوره حقوقی پارسه وکیل خود در پرونده هایتان باشید. کافیست با تلفن ثابت بدون زدن کد از سراسر کشور با تلفن 9099072066 با مشاوران ما در ارتباط باشید. این اطمینان را به شما میدهیم که وکلای موسسه حقوقی پارسه تمام تلاش خود را جهت راهنمایی و هدایت شما بکار خواهند برد. منتظر تماس شما هستیم.

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ

 

در زندگی روزمره هر شخصی ممکن است با مسائل حقوقی مواجه شود. که این مسائل حقوقی میتواند از بحث سر پرداخت دستمزد کارگر، اجاره خانه، تصادف اتومبیل و... باشد تا مسائل حقوقی خیلی اساسی تر و پیچیده تر. لازم به ذکر است گاها ندانستن و عدم آگاهی از مسائل و قوانین حقوقی و عدم اطلاع از حق و حقوق خود و دیگران باعث پیمال شدن حق میگردد. با توجه به افزایش دعاوی در جامعه امکان مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه فعال گردیده است تا مردم در اقصی‌نقاط کشور که می‌خواهند با مسئولان عالی قضایی در ارتباط باشند از نظر جغرافیایی باید مساحت زیادی را طی کنند، در حالی‌که سیستم الکترونیکی و تلفن ساده‌ترین و سریع‌ترین وسیله ممکن برای وجود این ارتباطات است. مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه امکانیس مطمئن و مقرون به صرفه. در صورتی که بخواهیم با وکیل به صورت حضوری مشورت نماییم هیچ تضمینی نیست که با وجود هزینه بالایی که پرداخت میکنیم، به مطلوب خود برسیم. بنابراین بهتر است یک مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه در ابتدای شروع مشکل ما را با موضوع آگاه میکند و مسیر پیش رو را با کمترین زیان مالی شناخته و البته در صورت نیاز هم به صورت عاقلانه برای آن هزینه می کنیم.

جهت مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه اشخاص می‌توانند از طریق تماس با شماره 9099072066 با موسسه ارتباط برقرار نمایند و طبق نیازهای خود و بر اساس حوزه‌های تعریف شده از جمله مشاوره حقوقی، محاسبه مهریه، اطلاعات دفاتر قضایی و انتقاد و پیشنهاد می‌توانند با ما موسسه  ارتباط برقرار کنند.

مرکز مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی و  وکالت امور ملکی (املاک و مستغلات) مشاوره امور کیفری و جزایی. وکیل ملکی و انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی، کار و تامین اجتماعی توسط وکیل های دادگستری بین  المللی. وکالت و مشاوره حقوقی امور خانواده (مشاوره حقوقی طلاق ،مشاوره حقوقی ملکی و ...) خدماتی ویژه ای را ارائه می نماید.

در هر نقطه از  ایران که هستید برای مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه می توانید با یک تماس تلفنی و بدون نیاز به وقت قبلی با ما ارتباط بر قرار نمایید و به صورت فوری و آنلاین خدمات مشاوره حقوقی دریافت نمایید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی

شماره تلفن: 9099072066



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی